کلبه

اگر می‌خواهم شروع دوباره دبی مال چهار کارها ممکن است
امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

اگر می‌خواهم شروع دوباره دبی مال چهار کارها ممکن است

Free photo black silhouette of asian woman splash water on summer vacation holiday relaxing in infinity swimming pool with blue sea sunset view with high rise skyscape urban downtown healthy happiness lifestyle پارک آبی وایلد وادی یکی از پارک های بسیار مجهز و پیشرفته دنیاست که در آن از تفریحی هیجان انگیز و عالی لذت خواهید برد. پارک آبی وایلد وادی، یکی از بزرگترین پارکهای آبی خاورمیانه در قسمت جنوب جمیرا قرار دارد. این پارک آبی یکی از هیجانانگیزترین تفریحات در دبی است. بستکیه یکی از مکان های دیدنی شهر دبی است که دارای بافت بسیار قدیمی است. بی شک تماشای یک فیلم بسیار زیبا روی پرده سینمای خیابانی می تواند به یکی از تجربه های بسیار جذاب تبدیل شود. شعباتی از برندهای معروف دنیا در این مجموعه وجود دارد که امکان خرید و گردش در مکانی لوکس و جذاب را برای شما فراهم میکند. اگر به دنبال گزینه های سرگرمی بیشتری هستید، یک پیست اسکیت روی یخ، منطقه بازی و مجموعه سینما نیز وجود دارد خرید و غذا خوردن بی پایان است و تقریباً همیشه رویدادهای ویژه مانند موسیقی زنده و نمایش مد در مرکز خرید وجود دارد. باز هم مراکز خرید دبی و اینبار بازار پارچه در خیابان الفهدی که همیشه پر از توریست ها و گردشگرانیست که به دنبال پارچه و یا لباس محلی برای خود یا اطرافیان هستند. گلی به نام هایمنوکالیس یا سوسن عنکبوتی نیز الهام بخش طراحی ظاهر برج خلیفه بود که بومی ایالات جنوبی آمریکا، آمریکای جنوبی و مکزیک است.

نام این خیابان از محله خود یعنی محله داون تاون گرفته شده است. مرکز شهر دبی یکی از مناطق دیدنی این شهر است که بعضی از مشهورترین بناهای دبی مانند بلندترین برج جهان یعنی برج خلیفه و دبی مال را در خود جای داده است. دبی یکی از شهرهای پر جاذبه و ثروتمندنشین دنیا است کشوری که به واسطه جاذبه های مدرن و لوکس خود در دنیا شناخته شده است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا است این شهر دارای جذابیت های بسیار زیادی است که از جمله آن ها می تواند به برج العرب دبی اشاره نمود برجی که بلندترین سازه جهان است و مشتاقان زیادی دارد. ازجمله آنها میتوان به زمین فوتبال، تنیس، بسکتبال، والیبال، دستگاههای تناسب اندام، وسایل بازی کودکان و مسیرهای پیادهروی و دوچرخهسواری اشاره کرد. از دیگر روش ها می توان به مترو اشاره کرد. کارت نقرهای: کارت نقرهای به شما این امکان را میدهد که در کابینهای استاندارد مترو سوار شوید. نزدیکترین ایستگاه مترو به آتلانتیس اکواونچر ایستگاه نخیل (Nakheel) است و پارک آبی حدود 20 دقیقه با ایستگاه فاصله دارد. خیابان شیخ زاید فاصله کمی با ساحل داشته و دسترسی بسیار خوبی به مالها و جاذبههای دیدنی دبی دارد. افراد غریق نجات نیز در تمامی طول ساحل و در کنار استخرها حضور دارند. بزرگترین کروکدیل دنیا نیز در این مکان دیده میشود. این مکان با ۲۵ ساختمان، نمایشی کوتاه از فرهنگهای مختلف در سراسر جهان است. تاریخ کشور امارات از تمدنهای باستانی مختلفی نشئت میگیرد. در این وبسایت شما با واردکردن مقصد سفر و تاریخ رفتوبرگشت خود میتوانید لیستی از هتلها به همراه امکانات و همچنین قیمت آنها را مشاهده کنید و بهصورت کاملا آنلاین اقدام به رزرو اتاق موردنظر خود نمایید. درست مانند خیلی دیگر از تفریحات دبی، این آکواریومها هم در تمام دنیا بینظیر است و تنوع جانوران دریایی آنها در کمتر آکواریومی پیدا میشود.

در بازار طلای دیره در دبی مغازههای بسیار زیادی وجود دارد که میتوانید از آنها طلا بخرید پس به هیچ عنوان برای خرید عجله نکنید و بازار را به خوبی بگردید. با حضور در این ساحل امکان این وجود دارد که در تراس کافههای ساحلی بنشینید و با آرامش یک نوشیدنی میل کنید و از هوای مطبوع و چشمانداز فوقالعاده زیبا لذت ببرید. خدمه در معروف ترین مناظر ساحلی دبی توقف خواهند کرد و برج العرب، مارینای دبی و نخل جمیرا در صدر فهرستی که باید حتما ببینید، قرار می گیرند. برای اینکه مهمانان بتوانند از یک پاتوق ساحلی آرام در طول روز به یک پاتوق پر جنبوجوش لاتین در شب بروند آرژانتین گریل به دو بخش تقسیم شده است. شاید فکر کنید که دبی مال فقط یک مرکز خرید معمولی است، اما این مکان دیدنی پر از شگفتیهای جالب و هیجانانگیز است که احتمالاً زمان زیادی را در آنجا میگذرانید، همچنین مکان بسیار خوبی برای فرار از گرمای دبی است. المهرا (به معنی صدف) هم رستوران دیگری است که شاید در هیچ کجای دنیا نظیر آن ساخته نشده زیرا آکواریوم زیبا و عظیمی آن را در بر گرفته که گنجایش آن بیش از یک میلیون لیتر آب وهزاران ماهی زیباست .این رستوران جزو 10 رستوران برتر دنیا شناخته شده است. شاید برای شما سؤال شود که چرا اسم این پارک را باغ معجزه گذاشتهاند؟ در ساحل کایت، باد با قدرت زیادی میوزد و بادبادکهای رنگارنگ را به هوا میبرد. جمیرا از زیباترین خیابانها در دبی محسوب میشود که در کنار ساحل قرار دارد. این بنا دارای سالنهای تئاتر، سالنهای آکوستیک و غیره است که از آن برای برپایی کلیه برنامههای فرهنگی و هنری شهر استفاده میشود. این گالری به خاطر فروش آثار هنری سنتی، از نقاشیهای زیبا از دبی گرفته تا نقاشی از شترها، مشهور است. بخش دوست داشتنی مخصوص روسیه هم طرفداران خاص خودش را دارد و درست در نزدیکی درب اصلی از اولین غرفه های دهکده جهانی دبی قرار گرفته و نیز یکی از بزرگترین غرفه های موجود در این مجموعه نامبرده می شود که در آن می توانید محصولات زیادی را خریداری نمایید و اینکه محصولات و کالاهایی که می توان در اینجا خریداری کرد بیشتر شامل مجسمه های روسی که به صورت تو در تو هستند و همچنین ملاقه ها و ظروف مخصوص روس که بسیار زیبا هستند و در کنار اینها مجسمه هایی از شخصیت های مشهور روسیه و لباس های محلی بامزه شان نیز در اینجا به فروش میرسد و کلیه ساختمان های دکور غرفه مخصوص روسیه به صورت ساختمان های باستانی تزار روسیه ساخته شده است که دیدنش خالی از لطف نیست .

علاوه بر این جایزه بینالمللی ساختمان Tikla نیز به این سازه تعلق گرفته است.همچنین نرم افزار طراحی Autodesk که یک برنامه معماری و طراحی سازه است، اظهار داشت که موزه آینده دبی، یکی از مبتکرانه ترین ساختمان ها در جهان است. معماری این محله شما را به یاد خانههای مناطق جنوبی ایران میاندازد. درصورتی که در برنامه تور انتخابی شما، سافاری کویر نباشد، میتوانید خودتان برنامهریزی کنید و از تورهای یک روزه که در این شهر ارائه میشوند هیجان را در کویر دبی، در سافاری تجربه کنید. شما می توانید به راحتی با تور دبی، به این شهر در امارات سفر کنید و از تمام لحظات خود لذت ببرید. اگر به بازدید از مکانهای مذهبی علاقهمند هستید، از مسجد جمیرا دیدن کنید. اگر به دریا علاقه دارید و میخواهید بخش زیادی از وقت خود را در ساحل بگذرانید، ما اقامت در هتلهای ساحل جمیرا را به شما پیشنهاد میکنیم. این برج با ارتفاع ۸۲۹ متر، مرتفعترین برج جهان است و همچنین سریعترین آسانسور دنیا را دارد. در بخش لانژ که در طبقات 152 تا 154 واقع است، میتوانید از خوردن چای، قهوه و سایر شیرینیهای مختلف در این ارتفاع لذت ببرید. هتل رامادا پلازا یک هتل چهارستاره است که در قلب منطقه دیره واقع شده. این منطقه شلوغ و پرجنبوجوش دسترسی بسیار خوبی به نقاط مختلف شهر و انواع هتلها، رستورانها مالها و دیگر جاهای دیدنی دبی دارد. شهر دبی جاهای دیدنی بسیاری دارد.

در ژانویه تخفیف آخر سال شامل حال بسیاری از اجناس و مراکز خرید میشود و شما فرصت دارید تا تجربه بهترین خرید را داشته باشید! در این مجموعهی جذاب، ۲۰ جاذبه و سرسرهی آبی با تم لگو وجود دارد؛ جایی که در آن بچهها این فرصت را دارند تا خلاقیت و تصوراتشان را رها کنند و از حضور در پارک و بازی در کنار همسن و سالانشان لذت ببرند. مسلمانان میتوانند دین اسلام را تبلیغ کنند؛ اما این آزادی برای پیروان دیگر مذاهب وجود ندارد. اما دیگر مذاهب مانند هندوئیسم، مسیحیت و بودائیسم نیز دیده میشود؛ چرا که در دبی قانون آزادی مذاهب وجود دارد. اما دیگر امکانات تفریحی و ورزشی مانند والیبال ساحلی، پارک اسکیت، پارک آبی و غیره نیز در آن وجود دارد. بسیار پربازدید بوده و در اطراف آن انواع امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی جهت رفاه حال گردشگران و مسافران قرار گرفتهاند. دبی همچنین شهری توریستی است و به دلیل جاذبههای گردشگری فراوان و مدرن بودنش، هر ساله خیل عظیمی از گردشگران را بهسوی خود میکشاند. اما برج خلیفه دبی در این خیابان یکی از جذابیتهای گردشگری و توریستی آن محسوب میشود که مطمئنا از حضور در این خیابان پشیمان نخواهد کرد. یکی از جذابترین قسمتهای دبی مال خیابان مد میباشد که برندهای پیشگام در عرصه مد در کنار هم گرد آمده اند. ۲۴۳۴۸ قطعه شیشه برای ساخت نمای بیرونی برج خلیفه به کار رفتهاند که مساحت این شیشهها به طور کلی ۱۲ هزار متر مربع میباشد.

شما میتوانید لذت غذاخوردن بر روی آب با نمای برج العرب را در این رستوران تجربه کنید. در بیرون محوطه دبی مال آب نمای زیبایی را می بینید که در آن با صدای موسیقی، آب به حرکت در می آید و تا ارتفاع ۱۵۰ متری به بالا می رود. بلیط این موزه برای کودکان، افراد معلول و سالمندان مقیم امارات رایگان است؛ اما افراد بالای سه سال باید هزینه ی کامل آن را بپردازند. این رستوران در مرکز تجاری DFIC قرار دارد و شامل سه طبقه است که در هر طبقه غذاهای مختلفی سرو میشود. ساعات بازدید: مرکز خرید دبی مال همه روزه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۳:۰۰ باز است. خط قرمز در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب، در روزهای جمعه از ۵ صبح تا ۱ پس از نیمهشب و در روزهای یکشنبه از ۸ صبح تا ۱۲ شب کار میکند. این خیابان در واقع از مرز امارات و عربستان آغاز شده و تا مرز امارات و عمان نیز ادامه پیدا میکند و در مسیر خود از چندین شهر بزرگ امارات از جمله دبی عبور میکند. در این مسیر ۷ الی ۸ ساعت از بندر لنگه تا دبی در راه خواهید بود. از مسیر هواپیمایی در حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه در راه خواهید بود تا از تهران به دبی برسید.

برج ساعت دیره از آثار تاریخی شهر، در آنجا واقع شده است. رزرو ریالی : برای رزرو بلیط پارک آبی دبی پارکس، میتوانید به وبسایت رسمی پارک مراجعه کرده و از طریق سامانه آنلاین رزرو، تاریخ و ساعت بازدیدتان را انتخاب کنید و بلیط خود را خریداری کنید. اگر از علاقهمندان به خرید هستید و از بازارگردی لذت میبرید، باید حتما از مراکز خرید دبی دیدن کنید. ساخت بازارها و مراکز تجاری بیشتر در قرن بیستم، بر اهمیت این شهر افزود. اگر میخواهید بیشتر با تاریخ و فرهنگ دبی آشنا شوید و اهالی آنسوی خلیج فارس را بهتر بشناسید، منطقه دیره به بهترین شکل ممکن این کار را برای شما انجام میدهد. مجموعهای از ساختمانهای سنتی کشورهای مختلف دنیا، دهکده جهانی شهر دبی را ایجاد کرده است. شما در امارات می توانید حین بازدید از رستوران های متعدد، فست فود، کافی شاپ و کلاب های متعدد، فروشگاه های بستنی، شهربازی بزرگ ویژه همه سنین، سینمای بزرگ امارت مال با پخش فیلم های روز دنیا، سالن تئاتر ۵۰۰ نفری، کالسکه خردسالان، میز خدمات توریستی، بخش تعویض پوشک نوزادان، بخش اجاره خودرو، کارواش، اینترنت رایگان، بخش امانات، پارکینگ، سرویس بهداشتی و نمازخانه، ویلچر استفاده کنید. دبی یکی از بزرگترین شهرهای امارت و یکی از بزرگترین بنادر حاشیه خلیج فارس است که میزان عظیمی از تجارت منطقه در آن صورت میگیرد.

اگر قصد اقامت در یکی از بهترین هتلهای دبی در بهترین جای این شهر را دارید، هتل تاور پلازا بهترین گزینه ممکن است. این هتل دارای 242 اتاق با امکانات کامل است که اقامتی بسیار دلپذیر را برای مهمانان رقم خواهد زد. این پارک آبی بزرگ، امکانات تفریحی و خدماتی بسیاری دارد. در دبی میتوانید غذاهایی از سراسر دنیا را میل کنید، چراکه بسیاری از رستورانهای جهان در این شهر شعبه دارند. 65 هزار موجود زنده دریایی در آن زیست میکنند که این تعداد در بین آکواریوم های خاورمیانه رقیبی ندارد.تونل های شیشه ای ۳۶۰ درجه، این امکان را به شما میدهند تا سفره ماهی ها و ماهی های بزرگ و کوچک را از نزدیک لمس کنید.البته قسمتی هم وجود دارد که اگر علاقه مند باشید میتوانید به ماهی ها غذا بدهید و روز متفاوتی را برای خود رقم بزنید. بخش دیگری نیز مربوط به کودکان است که حدود ۱۸ سرسره هیجانانگیز در آن وجود دارد و برای ردههای سنی مختلف از خردسالان تا نوجوانان به کار میروند. مراکز خرید بسیار شیک با معماری جذاب، دریاچهها و آبنماهای خیرهکننده، برجهای سر به فلک کشیده و طبیعت زیبای گرمسیری فقط بخش کوچکی از زیباییهای این شهر کوچک محسوب میشود. معماری بنا بهگونهای بوده تا شیخ بتواند از ایوان خانه فعالیت کشتیها را تحتنظر داشته باشد. که این حجم از فعالیت هوایی در نوع خود بی نظیر است. یکی از مهمترین بخش های دبی مال سوق نام دارد. هتل چهارستاره میلنیوم یکی از هتلهای خوب مرکز شهر دبی است که امکانات متنوعی همچون استخر و باشگاه ورزشی، اسپا، ماساژ، اینترنت رایگان و خدمات نگهداری کودکان را ارائه میدهد. هتل تاور پلازا امکانات عمومی زیادی همچون پارکینگ رایگان، استخر، کافیشاپ، استخر کودکان، اینترنت رایگان، باشگاه بدنسازی و ترانسفر فرودگاهی به مهمانان خود ارائه میدهد.

برای خلاصی از این گرمای وحشتناک راه حل پیشنهادی ما به شما این است که مستقیم به داخل استخر های پارک آبی آکواونچر بپرید! برج العرب دارای 5 استخر است که شامل 2استخر روباز و 2استخر داخلی و یک استخر کودک میباشد. یکی دیگر از جذابترین و مهیجترین شهر بازیهای دبی، شهربازی لگولند میباشد. خانه قدیمی شیخ، امروزه به یکی از موزههای دبی تبدیل شده است. امروزه در این موزه سکهها، نقشهها، تمبرها و تصاویر قدیمی نگهداری میشود. تجهیزات ساخت طلا در طلافروشی Posted on ۱۹ - شهریور - ۱۳۹۹ 17 - آذر - 1400 by سارا فهندژ ۱۹ شهریور در روند ساخت جواهرات برای طلافروشی، از تجهیزات زرگری بسیار متنوعی استفاده میشود. در بالاترین طبقه برج، از فراز ابرها منظره شهر دبی در کنار اقیانوس شما را شگفتزده خواهد کرد. مشهورترین ساحل دبی، ساحل جمیرا است و زیبایی و امکاناتی که دارد، آن را تبدیل به جایی محبوب برای گردشگران کرده است. همچنین در این زمان از سال گردشگران میتوانند شاهد جشنوارههای بزرگی که در دبی برگزار میشوند نیز، باشند. ورود کودکان کمتر از ۱۲ سال بدون داشتن همراهی که حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد، مجاز نیست. السیف منطقه ای از دبی است که در تاریخ غوطه ور و دارای فرهنگ عظیم اماراتی است. این مکان برفی برای دوستاران سرما و یخ و برف است که از پیاده روی و بازی در برف لذت می برند و علاقه ای به ورزش های زمستانی ندارند.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد